Sunday!

Tjoo!=) Imorse när jag vaknade hade jag svin ont i huvet det kändes som att mitt huve skulle explodera de gjorde så ont så att jag höll på att börja grina :( men jag tog en alvedon och åt lite mat så då gick de över=) Men nu har jag en jätte jobbig hosta=/ Jag har blivit smittad av min pappa och brorsa. Men man kan ju inte skydda sig från att bli smittad om man bor i samma hus. Och så hade jag feber men den har gått över:) Så jag kanske kan gå till skolan imorn, vi kommer ha en vikarie som heter Ullrik hela veckan. Tydligen har vi haft han i svenska men jag minns inte honom:s och alla säger att han är jättesträng. Jaja nu ska jag kolla på tv elr ngt.
Hejsss x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0