Tisdag

Hej! Har nyss varit ute med Izidor=) De är rätt kallt 10,4- grader så de va inte så konstigt att jag frös om händerna:p Idag i skolan hade vi slöjd först på morgonen, jag går i träslöjd. En som heter Mikael är knäpp han höll på att sparka mig på benen hela tiden så att jag fick sår;s Sen hade vi en kort rast och sen slöjd igen å sen en lektion å sen lunch å sen slutade vi=) Oj de där blev lite konstigt^^ Jag tror inte att jag har så mkt mer att skriva nu;p
Hejsx]<3
Ps. Jag har sett att jag har fått lite fler besökare:) men vrf kommenterar ni inte?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeejjjjsjsjsjsjsjs :D LOUIIIIIIIIIISEE!

2008-12-09 @ 18:17:07
Postat av: louise

är de du johanna?:)

2008-12-09 @ 18:29:15
URL: http://lillalouisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0