Torsdag

Hejsan!:) Nu har jag inte bloggat på nåra dagar:p De har inte hänt så mkt idag. Blää snart måste jag gå och sälja sockar för vi behöver pengar till våran klassresa. Dom flesta som frågar va de kostar tycker de är dyrt de kan jag nog hålla med om. 3 st par elr var de sockar? kostar 100. Iaf är de snart helg ju!:) Vi håller på att göra om toaletterna och så ska vi bygga ut också:D de kanske blir klart före jul och jag kanske tar bilder på toaletterna sen så får ni se hur snygga de blev=) Nä nu ska jag nu gå ut med våran hund Izidor haha luleå hockeybjörnen heter ju Izidor^^ Gud vad han gnäller! Så nu ska jag nog gå ut med honom:) Bloggar säkert nån annan dag;)
Kram;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0