2/3

Hej hopp!=) Idag var det en väldigt chill dag:) På morgonen hade vi slöjd, sen rast och slöjd igen, lektion igen vi fick rita eller läsa sen vare lunch och efter lunchen fick vi sluta!:D lärarna skulle typ ha nå möte eller nånting så därför fick vi sluta efter lunch. Har för en liten stund sen kommit in, har varit ute med Izidor. Och nu ska jag väl göra lite läxor fast vet inte vilken jag ska börja med antingen matte eller skriva berättelse? hm...jag tror att jag väljer skriva berättelse för det låter mycket roligare och dessutom är jag mycket bättre på att skriva berättelse än matte x)
Bye!
 Izidor,sommaren 2007 och där var han väldigt lurvig x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0