Lördag

Godmorgon! Jag har inte vaknat nyss, jag vaknade typ 10 eller 9 är inte helt säker men iaf då var alla i min familj uppe. Jag åt en jättegod frukost:) två nyttiga mackor (vet inte vad dom heter mackorna alltså:p) med ost,gurka och skinka på gud vad gott det var:p och så tog jag hälsofil och havrefras. Jag läste tidningen sen gick jag och duscha och nu sitter jag här;D Jag längtar verkligen tills ikväll klockan 20.00 för då börjar pyjamas partyt!:) Jag sitter och lyssnar på Beyonce Halo älskar verkligen låten!<3  som ni nog förstår så kommer jag att inte blogga nånting ikväll men jag kommer ju såklart skriva hur det var när jag kommer hem;)  nu ska jag kolla på lite bloggar.

Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0