Onsdag

Hejhej! :)
Idag har vi haft lilla vasaloppet så då åkte vi ju skidor men jag tävlade inte. Jag, Alice,Elena och Emilia kom näst sist haha! Men Alice satte sig ner hela tiden och ville vila så då fick vi ju vänta på henne. Klockan 1 var det prisutdelning, och som vanligt så kom Linus i våran klass 1:a och hans tvillingbror Jesper 2:a. Men dom tävlar i skidor och sånt så dom är jättebra på att åka skidor. Och vi hade verkligen tur med vädret, sol och alldeles klarblå himmel! Efter skolan gick jag hem med Nils och Alexander men det gör jag varje dag eftersom att dom bor på mitt kvarter, men iallafall så såg vi en jättestor snöhög, så vi klättrade upp för den och var där ett litet tag men så kom en traktor och började lasta av snö där och han som körde traktorn såg oss typ inte så vi blev lite rädda för vi trodde att vi skulle bli levande begravda under snön men vi hoppade ner från snöhögen. Vi slutade tio i två idag fast vi skulle sluta halv tre egentligen :)


2 dagar kvar tills det är sportlov! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0