Har ont i huvet;/

Hejsan hoppsan!=) Idag har de varit lugnt i skolan så de har varit roligt att va i skolan idag=) Ikväll så hade vi en uppvisning för alla föräldrar om våra engelska familjer och storyline. Jag blev så nervös att jag började skratta när jag skulle berätta så de kändes som om jag förstörde allt^_^ Vi fikade lite å sen skulle man åka hem. De är faktiskt roligt att man har sånna där kvällar att man ska vara på skolan och visa upp för föräldrarna=D Imorn slutar vi efter lunch yey!(y) :) Jag fick ont i huvet för ett tag sen men jag har tagit en alvedon så jag hoppas att de går över snart och att jag inte håller på att bli sjuk:/ min kompis har fått vinterkräksjukan usch stackars henne:( Och jag hoppas verkligen att jag inte får den! Men nu ska jag nog gå och vila elr nånting så att huvudvärken går bort.
Tjosan=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0