onsdag

Hej hopp!:) Idag har vi bara jobbat med matte och göra nå figurer. Iaf Amanda är sjuk och har magsjuka usch det värsta jag vet är att spy=( krya på dig!:) Jag minns inte vad vi gjorde mer i skolan:o har typ börjat att få dåligt minne. Det har varit fint väder idag, det var det igår också men det glömde jag nog att berätta x) det är så härligt när solen är framme och himmelen är alldeles klarblå!=) Och det har inte varit så kallt heller. När jag var ute med Izidor för ett tag sen gick jag vid vattnet och då var himmelen typ blå och rosa det var jättefint det var synd att jag inte tog en bild men jag hade inte mobilen eller kameran med mig och jag är ändå inge bra på att ta bilder, det är bara syrran som är proffs på att ta bilder=) Men nu måste jag börja på min skrivläxa jag har inte börjat än och det är till imorgon och man måste minst skriva en sida men det fixar jag lätt xD

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0