23/1

Hej!:) Idag har det inte heller hänt så mycket men det är äntiligen helg!=) Jag har tagit hem en läxa som ska vara klar nästa vecka på torsdag men jag tänkte göra lite av den nu i helgen:p Imorgon kommer Sofhia hem (min storasyster) från stockholm och hon lovade att hon skulle ta massor med bilder=) Sen så skulle hon kanske hitta lite kläder åt mig där i stockholm:) Jag får säkert fina kläder, jag älskar hennes klädstil haha!:) Men så är det väl om man har en storasyster att man älskar kläderna eller? så är det för mig iallafall. Ska kanske kolla på Let's dance ikväll men jag vet inte.... smoothien som mamma gjorde igår var jättegod!=) Jag funderar på att göra smoothie istället för att äta godis, för smoothie är ju nyttigt och väldigt gott!=)
Bye

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

det gör ingenting att du inte läste! :*

2009-01-23 @ 16:43:24
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0