<3

Tjenare!=) Har precis kommit hem från pyjamaspartyt! fy fan vad kul det var! Det första vi gjorde var att se på film, vi såg på wild child den var ganska bra:p sen efter vi sett fillmen busringde vi men ingen typ svara:s och sen så tog vi bilder såklart xD och doppa huvudena i bål skålen hahaha! fast jag gjorde inte det jag är en fegis^_^ maria kommer nog skicka bilder till mig imorn som vi tog ikväll så då kan jag lägga upp dom på bloggen;) Men nu ska jag typ sova eller jag vet inte men jag ska iaf göra nå annat

Hejdå!
Maria, om ni ser det här logga in på msn hihi x)

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Åh tack snygging! :]

DU behöver inte en ny bloggdesign? :*

2009-02-08 @ 02:28:15
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0