Fredag!

Tjoo!;) I skolan har det väl inte hänt så mycket, på lunchrasten var jag på klippiga berget ni som inte vet vad det är så ska jag försöka förklara. Klippiga berget är ju ett berg såklart XD det är ganska stort, man kan typ åka madrass ner för berget fast bara på vintern såklart:p Haha förlåt jag är inte så bra på att förklara saker och det märkte ni nog;D Ja men iaf så var jag på klippiga berget med alla killar för alla andra tjejer var inne i klassrummet;o  Imorgon ska jag på pyjamas party(stavning?) eller det kanske inte blir, för det hade blivit nå tjafs och blabla haha:p Nu ska jag gå och dricka vatten blev jätte törstig, men jag skriver nog senare!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0