Torsdag

Hej! :)
I skolan har vi jobbat med matte och engelska och nå mer men det minns jag inte. Jag kom nyss in, jag har varit ute med Izidor och det snöar för fullt. Jag har läst ut Tornrummets Hemlighet, jag var helt uppslukad av boken och den var jättebra!

Igår satt jag och min storebror och kollade på ett program som hette Julianas kamp för ett nytt ansikte, hon var 3 år och hade fötts utan ansikte :( Och hon hade opererat sig 21 gånger och hon är bara 3 år! :o Men jag såg inte hela för klockan blev ganska mycket. Jag och min storebror tyckte så himla synd om henne men jag vet inte hur det gick hon kanske fick ett ansikte i slutet av programmet. Man får ju hoppas att hon fick det tillslut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0