läs om du orkar

1. Fullständigt namn? -  mia louise blomquist

2. Ålder? -  11 år

3. Vart bor du? - hemma :)

4. Bor tillsammans med? - syster,bror,hund, mamma & pappa

5. Färg på ditt hus? - rött

6. Hus eller lägenhet? - hus

7. När är du född? - 1997 05 13

8. Klass? - 5A

9. Vilket år tar du studenten? - år 2016 ;p

10. Något jobb? - Nepp

11. När gick du upp i morse? - 7

12. När ska du sova? - vet inte

13. Duschat idag? - ja

14. Kramat någon idag? - Ja

15. Pussat någon idag? - Nä

16. Vad har du ätit idag? - lite fil, en pastabit till lunch i skolan och till middag raggmunkar

17. Dagens klädsel? - jeans& tröja

18. Dagens smink? - inget, jag andvänder inte smink ;p

19. Dagens sötnos? -  Ingen aning

20. Dagens roligaste? - Hm..jag har ingen aning

favorit:

21. Film? - Jadu, den senaste filmen jag såg som jag tyckte var bra var mamma mia, så då blir det väl mamma mia ;)

22. Låt? - Beyonce - Halo

23. Mat? - Tacos

24. Dryck? - cola tror jag^^

25. Färg? - jag vet inte

26. Dag? - fredag ofc ;D

27. Stad? - Luleå

28. Land? - seychellerna

29. Ämne i skolan? -  Engelska :)

30. Människa? - det finns väldigt många

senaste:

31. Personen du pratade med? - syster ;D

32. Personen du tänkte på? - hm

33. Gången du spydde? - det var väldigt längesen

34. Gången du grät? - vet inte

35. Pizzan du åt? - hawaii

36. Gången du var i Göteborg? - jag har aldrig varit där tror jag...

37. Gången du var i Stockholm? - 08

38. Gången du var full? - Aldrig, jag är ju bara 11

39. Gången du var hög? - Never been

40. Gången du var utomlands? - seychellerna 08

antingen eller:

41. Svart eller vitt? - båda

42. Hund eller katt? - hund

43. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda tror jag ;p

44. Ragga eller bli uppraggad? - hm..

45. Blont eller svart hår? - blont

46. Har du blåa ögon eller bruna? - inget av dom, jag har blågröna




47. Choklad eller lakrits? - choklad

48. Pizza eller kebab? - pizza

49. Randigt eller prickigt? - hm..randigt

50. Älska eller älskas? - hm.

antal:

51. Personer du älskar? - familj,hund och vänner

52. Personer du hatar? -  hata är ett väldigt starkt ord

53. Gånger du varit full? - aldrig

54. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - ingen

55. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning men säkert nåra stycken ;p

56. Festivaler du ska på detta året? - lk tror jag

57. Gånger du haft minnesluckor? - aldrig tror jag

58. Gånger du varit hög?- 0 gånger

59. Personer du saknar just nu? -  ingen aning

60. Fingrar du har? - tio

vem:

61. Vill du kyssa nu? - ingen

62. Ska du träffa imorgon? - klassen ;p

63. Sjöng du senast för? - ingen, jag sjunger inte ofta

64. Hade du senast en msn-konversation med? - johanna tror jag

65. Spelade du tvspel med senast? - syster kanske?

66. Vill du ta med på resa nu? - familjen :)

67. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha ingen tror jag iaf :p

68. Förtjänar att dö? - ingen

69. Är söt? - det finns många söta ;D

70. Vill du sova jämsides med i natt? - ingen aning

vad:

71. Gör dig glad? -  kompisar :)

72. Gör dig ledsen? - det finns många saker som gör mig ledsen

73. Önskar du att du slapp göra? - läxor

74. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en ny mobil och pengar :D

75. Längtar du till? - min födelsedag och sommaren!<3

Jag hade lite tråkigt så jag hittade ett test ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0