Leave Out All The Rest

Tjaa!=) Efter att jag tagit frukost satte jag mig vid teven med mamma och såg på nyhetsmorgon, och då var det 2 familjer en med 8 barn och den andra med 10 barn!! herregud fattar inte att man orkar ha så många barn:o Och mamman i familjen med 10 barn var bara 35 det är ganska ungt för att ha 10 barn, men det var ett barn i en av familjerna som hette Teo, han var typ 1 eller 3 år höll på att komma nära kamerorna hela tiden haha alltså man har ju kameror i studion och så men det är lite svårt att förklara men ni kanske fattar ändå;) Men Teo var iaf jättesöt;p men det är väl dom flesta småbarn:) Jag lyssnar på Linkin Park leave out all the rest inte för att jag är så mycket för rock men den är faktiskt bra;p Men nu ska jag göra nå annat än att bara sitta vid datorn x)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0