Måndag

Tja!:) Idag har det varit skola, vi har jobbat med matte ganska mycket och jag hatar verkligen matte usch! Iaf sista lektionen hade vi gympa och då var det skidor, det är faktiskt ganska roligt:) Det har snöat idag igen eller det kanske det fortfarande gör, det gjorde det när jag var ute med Izidor för någon timma sen. Jag är alltid trött på måndagar men det är väl alla efter helgen då man har fått vara uppe längre och fått sova ut på morgonen. Nä nu ska jag träna på min bokrecension(stavning?) som jag ska redovisa imorgon och så måste jag göra matte.

Hejdå! 
 
 Den här boken ska jag redovisa, den är jättebra!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Åh vad roligt! :]

Jag gör en bloggdesign speciellt till dig för 100 svenska riksdaler <3

2009-02-09 @ 22:55:11
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0