tisdag

Hejhej!:) Idag har jag haft slöjd, jag jobbade inte så mycket jag pratade ganska mycket hehe :') Vi hade innegympa idag och då hade vi innebandy, jag kan verkligen ingenting om innebandy så jag var lite förvirrad på planen när man skulle spela men jag var bra som målvakt det tyckte tjejerna iaf:D Men killarna skrek: du suger och massa annat dumt vadå jag kan inte rå för att jag inte är så bra i innebandy?:s fast det var mest william som går i innebandy som skrek det. Men det var ändå ganska kul med innebandy. Iaf nu har jag fixat en ipod här på bloggen;p Men nu måste jag göra matte för det blev inget gjort igår så nu måste jag verkligen göra matte:(
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0