Chris Brown ft. Keri Hilson Superhuman

Tjenare!:) Jag ser att jag har fått svin mkt läsare:) Så välkommna alla nya läsare=) Jag vaknade typ 12 idag som sagt jag har verkligen vänt på dygnet:p jag åt lunch och gjorde inte så mkt men klockan 4 for jag ut och sprang med mamma i en timme=) Det kändes verkligen att jag inte hade sprungit på länge så det blev lite kämpigt:p och sen så duschade jag. Jag har kvar ganska mkt av min ben&jerry's glass så den kanske jag kan äta upp ikväll mums!:) Men här kommer en jättebra låt det är Chris Brown ft. Keri Hilson Superhuman=) Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman HQ Official Music Video  Vad tycker ni om låten?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0