Fredag!:)

Hejhej!=) Idag klockan typ 4 elr halv 4 ska jag och mamma fara till skifix(stavning?) i boden och hyra slalom skidor till mig, för att jag inte kan ha dom gamla. Jag vill ha egna slalomskidor som mina syskon men dom är ju 17 och 14:p men mamma tycker att det ´är smartast att vänta tills jag har vuxit klart hon har nog rätt:) På påsklovet ska vi typ fara till Hemavan tror jag det var:)
1:a bilden: Igelkotten och Izidors ben haha;D
2:a bilden: Izidor och igelkotten:)
3:e bilden: Igelkotten inte så bra bild men jaja;p
4:e bilden: Igelkotten igen
5:e bilden: Sötnosen Izidor!<3:)
och den sista bilden jordgubbstårtan i sommras! Muuummsigt!<3:)

Kommentarer
Postat av: O l i v i a

Igelkottar är söta. :)

2009-01-17 @ 14:24:29
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0