Fredag!

Hej!:) Jag sa ju att jag skulle skriva igår efter att jag hade sprungit men det blev inget för vi for ut vid åtta och sprang och vi springer runt vattnet som tar en timme så klockan var nio när vi kom tillbaka och så skulle jag stretcha, duscha och äta kvällsfika sen direkt i säng för jag var jättetrött eftersom att jag hade klivit upp tidigt på morgonen aja nog om det;p Härligt med helg!;D I skolan gjorde vi ett test som heter sveriges smartaste barn de var olika frågor man skulle svara på men jag kunde typ inga elr några stycken kunde jag haha så jag är nog inte så smart^^ Ikväll är det ju let's dance, man måste ju bara se det=) Nä nu funderar jag på att gå ut med söta izidor eftersom jag gick ut med han vid halv 8 imorse men jag var tvungen att gå ut med honom för pappa lovade att han skulle skjutsa mig till skolan om jag gjorde det  hahah men jag gjorde det inte bara för det det är roligt att gå ut med sin hund=)
Heejddåå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0