zznark;D

Heejj!:) Gud vad trött jag blev!;o men jag vaknade ju halv tio imorse så det kan bero på det, men jag tänker inte gå och sova för igår gick jag och la mig klockan 12 men ikväll ska jag försöka vara uppe längre än 12 och våra främmande är fortfarande kvar här så då är det ändå ingen ide att sova för jag kommer inte kunna somna när dom pratar och skrattar så högt även om jag har stängd dörr. Det blev bara godis till efterrätt för mamma orkade inte göra vit choklad och hallon men det var ändå gott med godis=) Nä jag kanske ändå ska lägga mig för jag känner att mina ögonlock blir tyngre och tyngre för varje sekund....eller förresten jag ska försöka att hålla mig uppe iaf haha!;p
ska kila nu! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0